• English
  • Nederlands
  • Deutsch
  • Español

Service

Om uw tilhulp in goede conditie te houden, is onderhoud en inspectie nodig. In de meeste gevallen zal inspectie worden gecombineerd met preventief onderhoud. Inspectie één keer per 6 maanden en onderhoud één keer per 12 maanden is de meest gebruikelijke vorm van contract. Wanneer de frequentie van gebruik van de tilhulp hoger is, wordt een kortere interval geadviseerd, wanneer de tilhulp minder wordt gebruikt, volstaat inspectie één keer per 12 maanden. De tussentijdse inspectie stelt ons ook in staat de tijd die nodig is voor onderhoud te berekenen en de continuïteit te garanderen. Preventief onderhoud heeft een aanzienlijk voordeel. Door de tilhulp te inspecteren, stimuleren we ook de manier van zorgvuldig omgaan. Potentiële (veiligheids) problemen verschijnen eerder en zullen tijdig worden opgelost. Ook de duurzaamheid van uw systeem zal aanzienlijk toenemen.

Onderdelen

Bij Dotec kunt u de juiste onderdelen voor uw tilhulp bestellen. Onze mensen van de serviceafdeling kunnen u laten weten welke onderdelen voor uw tilhulp nodig zijn en u daarbij adviseren.Wilt u meer informatie ontvangen over wat nodig is om uw tilhulp in de beste vorm te houden of wilt u een afspraak maken voor onderhoud of inspectie? Neem contact op met onze serviceafdeling.

T: +31 513 480800

of vul het formulier hiernaast in.